Zodra de zomer verdwijnt komen in Roden altijd de schaakstukken uit de kast. En zodoende is afgelopen maandag op onze schaakclub de interne competitie weer van start gegaan.

Om aan het eind van de avond niet te veel in problemen te komen met de sluitingstijd van ons etablissement is het van belang dat op de clubavond ieder die mee wil spelen om uiterlijk kwart voor acht de presentielijst heeft getekend. Op dat moment wordt met Sevilla de indeling bepaald en kan het spel beginnen. Wie er niet op tijd kan zijn maar toch wil spelen, kan dat, mits tijdig, melden aan  wedstrijdindeler Frans (06-51572000).

De externe competitie begint binnenkort ook. Voor Roden 1 en Roden 2 is het rooster bekend, zie Kalender.